He's watching me!

He's watching me!

Sunday 23 August 2015

Terima kasih. Maaf.

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh. 

Saya mungkin tak selalu guna blog ni, sebab walaupun dah banyak kali awak pesan, blog ini untuk kita berdua, tapi saya tetap anggap ini hak milik awak..

Apa khabar, pembaca - pembaca blog? Sihat semua? Alhamdulillah.. Saya pun in shaa Allah okay dan dalam keadaan sihat..

Tak banyak pun saya nak cakap.. Sebab kalau bab2 mengarang ni, memang bukan kepakaran saya laa.. Huhu.. But I love typing on keyboard.. Feels like I'm a damn programmer! Yeah! Hehe..

Anyway, sejak 8 hari awak tinggalkan saya tanpa apa2 pemberitahuan, hidup saya sangatlah kosong.. Terima kasih kat Aimi, sebab bagitahu saya perkara sebenar.. tapi kena daripada orang laen? Hmmm.. Then, saya diremovekan dari kelab #TheKacangKidz.. Saya tak faham kenapa.. Tak cukup dengan tu, awak cuba untuk remove saya dari group Super Benyek tu.. Lepas saya tanya kat Kak Bella, baru saya tahu apa kehendak awak.. Terus saya keluar dari group tu.. Hmm..

Saya keseorangan, awak.. Ada ibu papa? Diorang pun marah saya tiap2 hari, diabaikan dan lebih layan adik2 lain.. Adik2? Sama je, awak.. 2x5 je.. Kawan? Faizal dah nak exam.. Aimi lak, dah ade tunang.. Takkan nak kacau tunang orang kan.. Nak luah kat Kak Bella? Saya rasa dah macam orang asing bagi Kak Bella n TheKacangKidz.. Awak sunyi? Sekurang - kurangnya, awak ada ayah ibu yang selamanya jadi kebahagiaan awak.. Awak ade raaaaaamai kawan yang sudi dengar curhat awak.. Kawan saya pun sedia dengar curhat awak.. Awak takde saya, masih ade yang sudi menemani awak.. Saya takde awak, saya takde ape2..That's why I said, "I'm pathetically alone.."..

Nanti kalau saya dah balik Melaka, sape yang sudi dengar curhat saya? Faizul? Zahin? Jaya? Al? Sufi? Saya belum tentu akan housemate dengan diorang lagi.. Kalau ditakdirkan berhousemate lagi, diorang just nak have fun.. Takde masa nak bersedih2, nak curhat bagai.. Kawan2 coursemate? Kalau ajak maen futsal, boleh laa.. Kawan2 debat? Persetankan diorang.. They've lost my trust.. Allah SWT? Ye, memang Allah Maha Mendengar.. Tapi kalau awak berada di tempat saya, awak terima tak nasihat sebegitu? Tak putus saya berdoa, tak berhenti saya menangis.. Selama ni, yang sudi dengar curhat saya, helmet dengan motor saya je.. Itupun bila kluar je.. Klau tak keluar? Klau hujan?

Saya mintak maaf.. Saya tak expect untuk awak faham saya, atau buat ape2 yang patut.. Saya cuma nak awak tahu keadaan saya.. Saya faham dan akur dengan tindakan drastik awak.. Kali ni, saya takkan buat apa2 yang mustahil dah.. Saya takkan nekad macam dulu.. Sebab saya tahu, awak tak suka..

Maafkan
Maafkan diri ini
Kerana aku terlanjur mencintai engkau

Mencuba
Mencuba untuk membetulkan
Semua yang hampir musnah
Gara diriku

Berikanku peluang
Menebus dosa ini
Agar aku tak terasa
Bersalah terhadapmu

Jika harusku bertukar
Menjadi seorang yang terbaik tuk dirimu
Akanku lakukan demi percayakan cinta
Melihat kebahagiaanmu

Jika harus ku berdiam
Menjadi seorang yang ak bisa berbicara
Sanggupku lakukan semua ini kernamu
Supaya tidak ada ruang
Untuk berpisah

Mencuba untuk membetulkan
Semua yang hampir musnah
Gara diriku
Gara diriku..

Nampaknya, dah takde peluang bagi saya, nak betulkan semua ni.. Hmm.. By the way, maaf sebab guna email awak, masuk blog awak, tanpa pengetahuan awak.. Maaf atas segalanya..

Terima kasih. Maaf.



Sepenuh hatiku yang terluka,
Namunku masih cinta.
Seikhlas jiwaku yang tiada,
Setiaku hingga hujung nyawa.



.451241.

No comments:

Post a Comment